Μηχανήματα αναγέννησης φίλτρων DPF / FAP/ KAT

Καινοτόμος αντάπτορας για φίλτρα Euro6

Το καινοτόμο προϊόν μας - ο αντάπτορας σύνδεσης DPF Euro 6, είναι σχεδιασμένος ειδικά για φίλτρα σωματιδίων που χρησιμοποιούνται σε φορτηγά, λεωφορεία, μηχανήματα του κατασκευαστικού κλάδου και ανυψωτικά μηχανήματα. Ο αντάπτορας είναι πλήρως συμβατός με μηχανήματα καθαρισμού φίλτρων DPF με υδροδυναμική μέθοδο.

Το φίλτρο DPF Euro 6 διακρίνεται από το γεγονός ότι ο κεραμικός τους πυρήνας είναι πλήρως εκτεθειμένος τόσο από την πλευρά εξόδου καυσαερίων καθώς και από την πλευρά εισόδου. Αυτός ο τύπος φίλτρου DPF εμφανίστηκε σε εμάς σχετικά πρόσφατα, λόγω της έλευσης του πρότυπου εκπομπών καυσαερίων Euro 6.

Στις ΗΠΑ, τέτοιου είδους φίλτρα είχαν εμφανιστεί ήδη από τις αρχές του 2000. Χαρακτηρίζονται από το γεγονός ότι έχουν ίσιες και επίπεδες φλάντζες - άκρη χαλύβδινου δακτυλίου, σε αντίθεση με τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά.
Οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές φίλτρων έθεσαν σε κυκλοφορία φίλτρα DPF Euro 6 μέσα σε χαλύβδινα περιβλήματα με μη τυπικές άκρες, ατσάλινα κλιπ, διάτρητη φλάντζα, μεταλλική λαβή. Όλα αυτά δυσκολεύουν σημαντικά την στεγανή προσαρμογή τους στον κλασικό αντάπτορα. Επιπλέον, η ροή του υγρού κατά τη διάρκεια του καθαρισμού δεν έχει την ίδια ισχύ σε όλο το μήκος και τη διατομή του φίλτρου σωματιδίων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα εξωτερικά τοιχώματα του φίλτρου που βρίσκονται πιο κοντά στο περίβλημα, να μην καθαρίζονται τόσο καλά όσο το εσωτερικό μέρος του φίλτρου, εκεί όπου η ροή δρα με τη μεγαλύτερη δύναμη,

Τα τελευταία χρόνια οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές μηχανημάτων καθαρισμού φίλτρων DPF, εξόπλισαν τα μηχανήματά τους με έναν αντάπτορα που βασίστηκε στο σχήμα των φίλτρων από τις ΗΠΑ. Αυτό δεν ανταποκρίθηκε πλήρως στις προσδοκίες των Ευρωπαίων πελατών. Γι΄ αυτό και στην Ευρώπη, μαζί με την αυξανόμενη ζήτηση στον καθαρισμό φίλτρων DPF Euro 6, υπήρχε η ανάγκη για τη δημιουργία ενός αντάπτορα σύνδεσης, πλήρως καθολικό και προσαρμοσμένο στις τρέχουσες ανάγκες της αγοράς.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι σημερινοί ευρωπαϊκοί κατασκευαστές μηχανημάτων DPF, εξακολουθούν να προσφέρουν αντάπτορες παλαιού τύπου, σε σχήμα που θυμίζει επίπεδη πλάκα, κώνο ή μεταλλική κατασκευή με πνευματικό ενεργοποιητή.

Τα πρώτα χρόνια, τα φίλτρα DPF Euro 6 δεν έδειχναν ιδιαίτερη ανάγκη χρήσης, οπότε δεν υπήρχε λόγος για τη δημιουργία ενός καινοτόμου αντάπτορα. Από τις αρχές του 2019 όλο και περισσότερα φίλτρα Euro 6 φτάνουν στα συνεργεία καθαρισμού. Αυτό οφείλεται κυρίως στα διανυθέντα χιλιόμετρα των οχημάτων και την περιορισμένη χωρητικότητα του φίλτρου.
Ξεκινώντας από το έτος 2020, η OTOMATIC είναι η μόνη στην αγορά εταιρεία που προσφέρει στους πελάτες της έναν αποκλειστικό αντάπτορα σύνδεσης Euro 6, που συμμορφώνεται πλήρως με τα ευρωπαϊκά πρότυπα.

Το προϊόν καλύπτεται από δίπλωμα ευρεσιτεχνίας αρ. P.432918

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΕΥΡΕΣΗ

Η χαλύβδινη φλάντζα στην πλευρά εισόδου του φίλτρου DPF Euro 6 είναι επίπεδη και έχει ομοιόμορφες άκρες σε αντίθεση με το ανώμαλο τμήμα εξόδου της. Κατά τη διάρκεια καθαρισμού, η επίπεδη φλάντζα επιτρέπει την πλήρη σφράγιση του φίλτρου από την πλευρά εισόδου των καυσαερίων, ωφελώντας κατά μήκος της περιμέτρου με την επίπεδη και ομοιόμορφη άκρη του. Στους αντάπτορες παλαιάς γενιάς, ο αντάπτορας πρέπει να είναι τοποθετημένος και να σφραγίζει την πλευρά της εξόδου η οποία προκαλεί προβλήματα λόγω του ανώμαλου σχήματός της.

Το αντικείμενο της πατέντας είναι μία τεχνολογία που βασίζεται στην σφράγιση της εισόδου του φίλτρου, αντί της προβληματικής που έχει ανώμαλα άκρα, δηλαδή της εξόδου, χρησιμοποιώντας μία πατενταρισμένη δεξαμενή πίεσης. Για να διασφαλιστεί η ροή του καθαριστικού μέσου μέσα από το φίλτρο, η πλευρά εισόδου πρέπει να είναι στεγανή σε όλη την περιφέρεια των άκρων της φλάντζας, έτσι ώστε το καθαριστικό να μην μπορεί να διαφύγει έξω από το στοιχείο του φίλτρου.

Η μοναδικότητα αυτής της εφεύρεσης οφείλεται στη διατήρηση (εκπλήρωση) της βασικής αρχής της τεχνολογίας καθαρισμού φίλτρων με υγρή μέθοδο, δηλαδή στην εισαγωγή του καθαριστικού μέσου πρώτα από την πλευρά της εξόδου, με τη διαφορά σε σχέση με τις ανταγωνιστικές λύσεις, ότι σφραγίζουμε το φίλτρο από την πλευρά εισόδου και όχι από την πλευρά εξόδου όπως όλοι οι άλλοι.

Η κλειστή κυκλοφορία του καθαριστικού μέσω στον θάλαμο πίεσης, εξασφαλίζει τον ολικό και ομοιόμορφο καθαρισμό όλων των καναλιών του φίλτρου. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια του στεγνώματος με ζεστό αέρα, επιτυγχάνουμε το φαινόμενο κυκλοφορίας θερμού αέρα, αντί για τοπικό στέγνωμα.
ένας αντάπτορας για όλους τους τύπους φίλτρων DPF Euro 6 από φορτηγά οχήματα
ομοιόμορφος καθαρισμός όλων των καναλιών του κεραμικού στοιχείου του φίλτρου
έως και τρεις φορές λιγότερος χρόνος στεγνώματος του φίλτρου μετά το πλύσιμο χάρη στην επίτευξη κυκλοφορίας θερμού αέρα
αμφίδρομη διαδικασία καθαρισμού και στεγνώματος
αυξημένη ανταγωνιστικότητα σε σχέση με χρήστες παραδοσιακών ανταπτόρων
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram